Idei pentru nunti,botezuri sau petreceri .

            Buna din nou! Dupa cum bine stiti ,deja a venit sezonul nuntilor, botezurilor, cununiilor s.a.m.d ,asa ca vreau sa va impartasesc cateva din ideile mele legate de moda,make-up si hairstyle.
            Mai intai incepem cu parul,consider ca daca parul iti sta cum trebuie,poti purta orice rochie sau orice machiaj ! Bine,nu va ganditi acum sa mergeti in pijama si boite pe la ochi !
            Mie una imi place ca la ocazii sa imi coafez parul, pentru ca intins sau ondulat il pot purta in orice alta zi ,dar de cand cu mica mea schimbare de look si cu cei 20 si ceva de cm de par lipsa (adica taiati) nu il mai pot purta in coc elegant, defapt nu il mai pot purta in nici un fel de coc,imi ajunge doar pana la umeri !

            Dar gata,destul despre mine ! Sa trecem la adevaratul subiect al acestei postari . V-am pregatit cateva poze cu rochiile mele preferate din acest moment si cu ce as purta eu alaturi de ele ,referitor la coafura si make-up ! Pozele sunt luate de pe net ,nu sunt "lucrarea mea" . curand va voi posta si cate ceva din ceea ce fac eu .
            In continuare avem o rochita superba si cu ce cred eu ca s-ar potrivi cel mai bine !

       Din cate se vede , modelul are parul desprins si da, de data asta merge un par ondulat ,lasat pe spate!Am si eu o idee de coafura si de machiaj pentru aceasta rochie!O puteti comanda de aici ,momentan are toate marimile si costa 149 de lei,insa fiti foarte atente pentru ca au si oferte !


          Continuam cu o rochie tip sirena ,modelul acesta mi-l doresc si eu tare mult ! O gasiti aici dar din cate vad ,in acest moment nu au decat culoarea mov, aceasta costa 169 lei.

        La aceasta as purta cu mare drag un machiaj tot culoarea verde si parul intr-un coc jos.


              Urmatoarea ,dar nu cea din urma este o rochie vaporoasa ! Nu mai gasesc link-ul dar cred ca am vazut-o mai de mult pe starshiners sau inPuff si era vreo 250 de lei .

                La aceasta as purta urmatoarele:


    Acestea fiind spuse ,eu va multumesc pentru ca si de data aceasta ati fost alaturi de mine !
    Si nu uitati, rubrica de comentarii va apartine !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea I)

Prima discutie

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea II)