Pigmentii Elemental

             Buna fetelor, astazi m-am hotarat sa va vorbesc despre renumitii ,cautatii, mult doritii ta na na naaa(sunete de tobe ) Pigmenti de la Elemental. Am vazut ca tot mai multe fete sunt interesate de acesti minunati pigmenti asa ca , m-am decis sa ii achizitionez si eu ! 
             Si pentru ca au un pret foarte accesibil am intrat pe elemental.ro si mi-am comandat vreo cativa pigmenti + doua uleiuri ,unul de ricin si unul din germeni de grau,insa despre acestea va voi vorbi in alta postare.
             Eu mi-am luat doar 8 pentru ca imi era teama sa nu ii cumpar degeaba,insa acum regret ca nu am cumparat mai multi pentru ca oricum au foarte multe culori,deci ai de unde alege !Mai jos gasiti si cateva poze facute de mine si cateva swatch-uri cu , si fara blit. O sa va scriu si denumirile acestora pentru ca nu stiu cat de clar se va vedea in poza .





            De la stanga la dreapta avem prima data nuanta "Negru 26", apoi nuanta "Albastru 15", urmat de nuantele "Albastru 83"  si "Verde 84".In continuare tot de la stanga la dreapta ,avem nunatele "Violet 27", "Auriu 49" , preferatul meu "Coral 88" si ultimul dar nu cel din urma,"Alb diamant 29",acesta este superb,pur si simplu superb! Aproape uitasem sa va spun , nu am aplicat nici un primer si nici nu stiu cum arata cu unul.
            Daca sunteti interesate intrati aici pentru a va achizitiona pigmentii, acestia au 3 grame si sunt 3,90 lei. 
            Si nu uitati, rubrica de comentarii va apartine !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea I)

Prima discutie

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea II)