Brad artificial sau natural???

        Buna din nou, se pare ca v-a placut mult postarea mea despre sarbatori asa ca m-am gandit sa fac alta tot pe aceasta tema. Voi ce fel de brad preferati?
        Faceti si voi ca ''gospodinele'' alea care spun ca nu le trebuie lor brad natural ca face mizerie asa ca le aruncati copiilor unul din ala artificial ca si asa nu se prea uita la el decat pentru dulciuri si cel mai bine il au si la anu, nu? 
        Ei bine eu nu sunt una dintre acestea, eu prefer bradul natural al carui miros se raspandeste in toata casa de indata ce il bagi pe usa, iar faptul ca ''face mizerie'' este cel mai putin interesant lucru pentru mine atata timp cat copilul meu se bucura mult mai mult de un astfel de brad, plus ca am vazut ca cei artificiali sunt mai scumpi decat cei naturali.
        Sau puteti alege varianta cu brazii in ghiveci pe care ii puteti replanta cu usurinta in primavara, mai eco de atat nici ca se poate. Chiar am vazut un anunt in care cineva inchiria acesti brazi...
  Si revenind la miros, prefer mirosul bradului natural decat mirosul bradului artificial si prafuit.
        Cum orice iubitor de natura ar alege un brad artificial in locul unuia natural cu gandul ca asa va fi mai eco, tin sa va anunt ca nu e nici pe departe atat de adevarat pe cat se spune.
       Din contra, luati in calcul ca un brad artificial este facut din PVC, pentru cei care nu cunosc, PVC-ul este un material plastic obtinut din petrol, deci de aici alte probleme precum fabricarea lor, care duce la un consum mare de energie si un plus de poluare, asa ca dragii mei mai bine alegeti un brad natural care este biodegradabil si din cate se pare este o optiune mai verde decat bradul artificial.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea I)

Prima discutie

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea II)