Vedetele colaterale de pe Facebook

         Cu totii avem cont de Facebook si fiecare dintre noi are in grupul de prieteni cateva persoane in pozele carora pare ca apar aceleasi elemente de fundal, micile vedete cum imi mai place mie sa le numesc.
        Mai jos am incercat sa fac o selectie de poze pe care eu personal le detest  si in care apar aceste mici ''vedete colaterale'' .
 1.Soba de teracota !
        Aceasta apare din ce in ce mai des in pozele falselor dive. Ce mai conteaza ca avem noi patul nefacut, hainele imprastiate pe jos si oala cu apa sus pe soba ?? Noi vrem sa aratam ''feșăn'' deci ne cracim cum stim noi mai bine langa nevinovata soba de teracota.

 2.Lanul de rapita/floarea soarelui
        Si din nou a venit primavara, se aud pasarelele cantand, albinutele zumzaie si fetele noastre dragi se pozeaza in rapita de pe marginea drumului. Eu una m-am saturat de pozele astea ''artistice'' ! Numai anul trecut am avut vreo 30 de astfel de minuni in lista.
3.''Oglinda-oglinjoara, cine-i cea mai frumoara marmota din tara?''
        De pozele in oglinda din dormitor sau si mai bine, de cele din oglinda din baie m-am saturat!!! Unu la mana oglinda e facuta pentru a te admira, bineinteles daca ai ce admira si doi la mana in baie te speli,fata draga, pe ochii aia de cucuvea, pe la fofoloanca si pe unde mai vrei tu nicidecum pentru pozele tale cu bot.
4.Peretii, copacii ori vreo bara de prin parc
         Dupa ce s-au sprijinit atata de saraca soba si-au gasit alt obiect de sprijin precum o masa, un zid sau o banca. 
5.Ultima dar nu cea din urma ''Cocalarul si masina lui bengoasa''
        Imaginea vorbeste de la sine.
      PS: Acest articol este un pamflet, tratati-l ca atare!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea I)

Prima discutie

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea II)