Review paleta Melkior

           Buna! De data aceasta articolul meu este adresat fetelor pasionate mai mult sau mai putin de machiaj. Recent mi-am achizitionat o paleta de la Melkior, bineinteles personalizata.          Livrarea a fost putin lunga dar dat fiind faptul ca a fost Black Friday se iarta. 
           Inca nu pot spune prea multe despre ele pentru ca nu am apucat sa le folosesc insa v-am facut cateva swatch-uri. Spre surprinderea mea sunt chiar foarte pigmentate si nu sunt atat de prafoase pe cat se spune. 
           Paleta este dintr-un carton mai tare si pare rezistenta, are inchidere magnetica si da senzatia de calitate.
           Eu le-am achizitionat de aici, fiecare pastila a costat 17 lei iar la achizitionarea a 6/12/24 pastile vei primi o paleta magnetica gratuita corespunzatoare numarului de pastile. Pentru mine 12 pastile au fost de ajuns pentru inceput, mai ales pentru ca nu le stiam calitatea.

           Sunt foarte multumita de ele si le recomand atat celor experimentate cat si amatoarelor pentru ca din cate se pare se vor blendui foarte usor.
           Pe viitor voi reveni cu un articol care va contine si cateva machiaje realizate cu acesta paleta.
           Culorile alese de mine sunt urmatoarele: white gold, camee rose, violette, gold metal, coral fusion, coral, autumn sunset, old brick, yellow, fuchsia, lilith si ultima dar nu cea din urma black velvet.  
           Mai jos atasez cateva poze cu paleta si un swatch rapid fara o baza aplicata anterior.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea I)

Prima discutie

Povestea lui Anthony-Gabriel (Partea II)